Strony

środa, 11 września 2013

Takie tam...

Tak na wstępie: już tak jakby wyzdrowiałam tylko mam katar :c
 A co u Afry? Na razie się nudzimy i tylko trenujemy sztuczkę "siad". Bardzo dobrze nam idzie, Afra siada jak nad jej głową jest smakołyk i mówi się "siad". Parę razy mnie ugryzła, ale to nic ;) A tak naprawdę to ja nie wiem czy da się nauczyć 3 letniego psa. No cóż, mam jeszcze nadzieję. Jest dzisiaj środek tygodnia, więc tak do niedzieli będę ją trenować. Za tydzień "daj łapę"...
No i jeszcze oznajmiam wam że zdjęcia będą podpisane (ale tylko te nowe)!
Jak widać, jet podpisane w Paint'cie a zdjęcie nie jest zbyt ładne.
Ps. Napis może się zmieniać!

                                                                             No to pa :)
          Zapraszamy do czytania poprzednich wpisów ;) 
        





1 komentarz:

  1. 3 lata to jeszcze młody pies, każdego da się nauczyć chociaż tych podstawowych komend (moja Tosia jest żywym przykładem ;)). Powodzenia :D.

    OdpowiedzUsuń