Strony

środa, 4 września 2013

Jedna wada...

Afra ma jedną wadę... A jaką? Przeczytaj, to się dowiesz...

Byliśmy dzisiaj pierwszy raz na wybiegu dla psów trenować dogfrisbee. Afra nawet nie chciała tego wziąć w zęby. Robiłam co mogłam... Afra powąchała to tylko raz i na dodatek to ośliniła. A nagroda? Biegałam tu i tam z smakołykiem i miałam nadzieję że jest za mną. I co było dalej? Stała w tym samym miejscu i się na mnie patrzyła. Nie rozumiem... Dlaczego nie chciała dostać czegoś pysznego?! Jak tam szliśmy to już chciała to dostać, a teraz? Nie.  Co się z nią stało? Ja nie wiem, ale nie chodzi tu o to. Może być tak, że mam złe frisbee. Zdarza się. Ale chodzi tu o to, że Afra nic nie rozumie. Przez niektórych nazywana jest: "głupią". Ale czy ja tak myślę? Nie. Bo ja wiem że gdzieś tam w środku, ma wielkie serce. Mózg jej jest mały, ale jeśli miała by porządną naukę, dało by się go "powiększyć" i "obudzić".  Była by "mądrzejsza". Dogfrisbee było by dla niej bułką z masłem. Sztuczki? Też! I co najlepsze, nie była by nazywana "głupią" tylko "mądrą"! Bardzo mądrą, kochaną i super Afrą! Tylko jak to zrobić? Dużo by było pracy, nauki. Przydałby się porządny trener. Niestety to jest drogie. Dla tego chcę zrobić to w domu lub na dworze. Potrzebne by były mi porządne rady. Ale nie wiem czy ona jest za stara. Ma 3 lata i parę miesięcy. Trzeba było pomyśleć o tym wcześniej... Może by się udało...


Jedynie co interesuję Afrę to jedzenie. Nie da się (chyba) jej oduczyć. Zostaje na całe życie... Nie tylko Afra ma takie wady... Inne psy mają taki sam problem. Jak można by było powiedzieć, Afra jest tylko do głaskania i przytulania. Bardzo chciałabym ją czegoś nauczyć. Nie wiem czy to możliwe, dlatego bardzo was proszę żebyście mi dali jakieś rady. Kocham moją Afrę ale chcę ją czegoś więcej nauczyć... Dogfrisbee chyba odpada. Agility natomiast jeszcze nie ćwiczyłam. Sztuczki próbowałam ale mnie ugryzła. Troszeczkę innym zazdroszczę że ich psy znają jakieś sztuczki lub uprawiają sporty. Smutno mi że Afra nic nie umie. Ale chociaż nic nie uprawia, lub nie zna żadnych sztuczek, kocham ją i tego nie zmienię.


Jak można by było powiedzieć, Afra ma 2 wady których nie cierpię. Są to: "nie myślenie" i to że Afra tylko je a na nas prawie nie zwraca uwagi (tylko kiedy ją głaszczemy itp.).Inne zwierzęta pewnie też tak mają. Ale ja bardzo się tym przejęłam bo nie chcę żeby ona taka była.


Mam nadzieję że mi pomożecie. Proszę...




                                            Nie mam żadnego zdjęcia więc daję wam te:
                                                             Afra w nausznikach


fot. Tosia G. 
                                                                    
                                                         

4 komentarze:

  1. Jakie ma fajne nauszniki xD
    Wiesz, może Afra nie lubi tego DogsFrisbee? Nw...

    OdpowiedzUsuń
  2. Może nie lubi, ale nigdy nie trzymała tego w zębach :( Jedynie powąchała :( No, może raz miała to w pysku :c

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz ... nie możesz obwiniać za to Afry ... mówiłam tobie, że powinnaś robić roller'y ... będzie latać ..., a ty od razu rzucasz, a pies nie wie o tym :) Pokaż jej o co w tym chodzi ... pociągaj się z nią :) Mówiłam Ci już to xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiem, robiłam to ale na marnę xD

    OdpowiedzUsuń