Strony

poniedziałek, 9 września 2013

"Siad"

Dzisiaj z Afrą trenowaliśmy sztuczkę "siad". Początki nie były zbyt łatwe bo ciągle skakała do smakołyka i raz mnie ugryzła ;( Stosowałam się rad Figusi ;3 i były nawet przydatne :) Parę razy Afra skakała a później mniej (na końcu skoczyła chyba 2 albo 1 raz :P). Bardzo mi pomogły rady Figusi :) Dziękuje :D I tak przez tydzień będę trenować... a za tydzień "daj łapę".
Mam tutaj dla was jedną informację...
Mam chore gardło i chrypę. Nie wiem czy jutro pójdę do szkoły... I też nie wiem czy bloga będę pisać :( Bardzo boli mnie gardło i już powoli nie będę mogła mówić :c Niestety....


A tutaj mam 2 zdjęcia które zrobiłam jak ćwiczyłyśmy (niestety nie nakręciłam filmiku :c):

A tu takie stare które w jakimś folderze znalazłam:

A te zrobiłam parę dni temu:



fot. Tosia G.



2 komentarze:

  1. Super. Moja Zorga umiała siadać na komendę jak ją kupiliśmy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. To fajnie ;) No i dzięki że komentujesz C:

    OdpowiedzUsuń