Strony

środa, 25 września 2013

Kolejny zwykły dzień...

Każdy u nas dzień wygląda podobnie (szczególnie w tygodniu). Już skończyły się wakacje i jest mniej czasu na cokolwiek.
Oto mój (nasz) plan dnia:
-szkoła,
-obiad,
-praca domowa,
-trenowanie sztuczki "daj łapę" (czasami jak mam czas to też rano i wieczorem),
-załatwianie się (ale ja jej nie wyprowadzam :c).
To chyba tyle, tak mi się wydaje.
Na długie spacery nie mamy czasu, na wybieg - też. A zdjęcia robię czasami. W weekendy jest o wiele więcej czasu, ale do np. lasu nie wyjeżdżamy. Zdarza się to rzadko, jedynie w wakacje. No cóż. Nawet jeśli nie mamy dużo czasu, cieszymy się każdą chwilą, każdym dniem kiedy jesteśmy razem. Może po nas tego nie widać, ale można tak powiedzieć. Będę się starała jej bardziej poświęcać czas niż na co innego. Nigdy nie zapomnimy tych chwil i tych przeżyć razem :) A jeśli odejdzie, będą ją wspominać całymi dniami i nocami... i zawsze zostanie w moim sercu <3





fot. Tosia G.

Trochę boje się że mogę ją oślepić aparatem. Nie wiem jak wyłączyć lampę błyskową...
Bardzo was proszę o odpowiedzenie mi czy da się oślepić lampą błyskową!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz