Strony

czwartek, 26 września 2013

Masakra

Dzisiaj wam opowiem jedną z największych szkód którą zrobiła Afra.
Było to tak:
W tym czasie kiedy to się stało nie było mnie w domu, tylko gdzie bardzo daleko. A w domu nikogo nie było. No dobra, został tylko pies który miał chyba rok. Afra pewnie się nudziła więc postanowiła się "zabawić". 
To co zrobiła:
-weszła do szafy i przywlokła z tam tond ubrania [lub ściągnęła zwieszaka nad jej kocykiem (nie pamiętam jak dokładnie to było :/)]
-zrobiła kupę,
-zrobiła siku,
-ubrania jeszcze podeptała,
-otworzyła drzwi do pokoju (skacząc na klamkę).
No i jak? Wasze pupile kiedyś też tak zrobiły? Mam nadzieję że nie, a jeśli tak, napiszcie w komentarzu. A tak dokładnie z tym załatwianiem się nie pamiętam gdzie to zrobiła. Mogła zrobić w korytarzu, w pokoju lub na ubrania. 
Jak już wróciłam, obejrzałam zdjęcia które zostały zrobione tego zdarzenia. Bardzo żałuje że nie mam tych zdjęć :( Zostały chyba usunięte, albo jeszcze są gdzieś. Podejrzewam że już nie ma ich. 
Jakby w korytarzu był łańcuch, było by o wiele mniej szkód. Niestety dopiero później jej kupiliśmy.
-----------------------------
A wydarzenia z dzisiaj:
Afra skakała po jedzenie i stała nawet na dwóch nogach! I przez chwilę chodziła! Szkoda że nie nagrałam ;( Ale jakbym miała na razie to nie mogłabym tu wstawić bo są tam odgłosy których nie chciałam wrzucić. Mam parę niewyraźnych zdjęć, i parę wyraźnych (jedno z nich już jest pokazane na górze).
Oto one:







fot. Tosia G.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz