Strony

piątek, 13 września 2013

"Siad" zaliczone!

Dzisiaj rano poćwiczyłam jeszcze z Afrą sztuczkę "siad", i jak się skończył smakołyk, powiedziałam "siad" i usiadła! Nareszcie się udało! :) Ale będę musiała z nią jeszcze od czasu do czasu ćwiczyć to z nią żeby nie zapomniała ;) Za parę dni będę próbować nauczyć ją: "daj łapę" :D
A tutaj filmik jak Afra siada (oczywiście, kamera zmieniła głos :c):
                                               No, za pierwszym razem nie usiadła....
                                                      A tu jakieś zaległe zdjęcie:
                                       Ps. Zmieniłam decyzje i zdjęcia nie będą podpisane

1 komentarz:

  1. Super :) Ja chciałam podpisywać zdj, ale:
    - jak już bym miała to robić to porządnie nie na pancie i będę je podpisywać, ale za jakiś czas jak zdj. będą lepsze, bo czekam aż mi się dana suma uzbiera i kupuję lustrzankę ;)
    - za dużo czasu to zabiera

    A no i Afra jest bardzo mądra :)

    OdpowiedzUsuń