Strony

niedziela, 1 września 2013

Informacje

Na samym początku tego postu, chciałabym przeprosić za parodniową nieobecność. Nie było o czym pisać, nie miałam czasu... :(
No to przejdźmy do rzeczy:
Dzisiaj kupiłam frisbee i z Afrą będziemy trenować DpgFrisbee :) Na razie ćwiczymy rollera (czy jakoś tam...). Może jutro pojawi się post i zdjęcia jak to robimy ;)
Mam jeszcze jedną bardzo ważną informację:
Jutro zaczyna się rok szkolny... A oznacza to, że będę rzadziej pisać, niestety :( Są tylko trzy dni w tygodniu w które mogę pisać: piątek, sobota i niedziela. Nie zawsze mogą pojawiać się posty w te dni, może być tak że nie będzie czasu lub mnie nie będzie w domu itp. Ale może być też tak, że będę mogła coś w tygodniu napisać :) A jak będę wyjeżdżać to może o tym nie napisze bo nie będę mogła :(
Jeśli coś w tygodniu stanie się ciekawego, a nie będę mogła o tym napisać, napiszę w piątek lub weekend :)
To tyle w tym poście ;)
                                                           A to zdjęcie frisbee Afry:

1 komentarz:

  1. Hej :) Nominowałam twój blog do Libster Blog Award !!! Więcej informacji znajdziesz tutaj:
    http://figusiowyswiat.blogspot.com/p/blog-page_2.html

    OdpowiedzUsuń