Strony

wtorek, 20 sierpnia 2013

Pewnie was to nie obchodzi, bo i tak nie czytacie tego bloga bo na niego nie wchodziłam i nie pisałam... Ale... WIELKI POWRÓT KOCHANEJ, SUPER AFRY!!!!!

No tak, tak... Nie było mnie z parę miesięcy... W ogóle i tak nikt na to nie wejdzie i nie przeczyta tak jak większość moich postów... Niektóre wyświetlenia nabiłam sobie sama, ale czemu? Nie wiem... Może w tedy myślałam że to mi nie zaliczy... BŁĄD!!! Powinnam wcześniej o tym wiedzieć... Mówi się trudno, ale i tak jak będę wkładać w ten blog dużo pracy, nikt nie przeczyta tego... Pomyśli: "To tylko strata czasu". W ogóle czemu to pisze??? Nie mam zielonego pojęcia. Albo już mam!!! Pisze to bo mam jeszcze nadzieje!! Będą konkursy, bannery (jeśli uda mi się zrobić), zdjęcia, filmiki, pomysły na zabawki itp. dla psów!!! Mam nadzieje! MAM!!! MÓWIĘ: MAM!! Proszę, dołącz do mnie!!! Czytaj bloga!!! Afra czeka!!!


                                                AFRA NA TO ZASŁUGUJE!!!!!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz