Strony

środa, 21 sierpnia 2013

200 wyświetleń!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DZIĘKUJEMY Z CAŁEGO SERCA!!!!

Bardzo dziękujemy że nasz blog ma już 200 wyświetleń :) Żeby to udowodnić, wkleiłam poniżej dowód że blog ma 200!! Dziękujemy jeszcze raz!! I z tej właśnie okazji, przesyłam wam też film z Afrą która otwiera swój prezent zrobiony prze ze mnie  (to jest 1 moje "Pudełko Niespodzianka" które zrobiłam xD) :D Mam jeszcze jedną wiadomość! Dzisiaj lub jutro, robię remont bloga! Nie wiem czy będą posty... Być może xD

Naprawdę bardzo dziękujemy! Bardzo dziękuje!! Obiecujemy że blog będzie nadal funkcjonował! DZIĘKUJEMY!!! ALE NAJBARDZIE TO JA DZIĘKUJE!! Z tej strony wasza KOCHANA AFRA!!
Wykres wyświetleń strony Wyświetlenia: 202 - 8 postów, ostatnio opublikowano dnia 2013-08-21

Oj, teraz już jest 202! Dziękuje!!!




Ps. Nie mogę dodać filmiku :( Nie wiem czemu :( Bo jak chce dodać film, piszę: "Niestety, wystąpił błąd podczas ładowania Twojego filmu video". Pomoże mi ktoś?? PLISKA!!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz