Strony

niedziela, 25 sierpnia 2013

NEW!!!! Notka nr. >1< Spacerek!!

Hej!
Mam świetny pomysł! Od dziś na blogu pojawiać będą się też notki (ale nie zawsze :D)!! No ale niektóre mogą być takie które już były a nie zdążyłam o tym napisać. Każda (no może nie każda xD) notka będzie miała zdjęcie!
Dzisiaj napisze notkę z wczoraj (nie chciałam jej napisać bo by były 3 posty w ciągu jednego dnia!).
To zapraszam do czytania!
Ps. Będę to pisać tak jakby było to wczoraj!

Notka nr. >1<
Data zdarzenia: 2013-08-24    Data napisania: 2013-08-25
Hej!
Dzisiaj byliśmy na dłuuuuuugim spacerku :) Afra już pomału wystawiała język i dyszała (z przerwami), a przecież to było chyba 6 km. i (znowu xD) z przerwami! Mnie nogi bolały ale jakoś wytrzymałam xD 1 raz zabrałam aparat na miasto (bo ciągle w domu robiłam). Zrobiłam chyba z 40 zdjęć (lub mniej)! Opłacało się go wziąć bo niektóre zdjęcia są cudne :* Poniżej możecie sobie je oglądnąć (dodam tylko najpiękniejsze) :P Na niektórych Afra stoi przy pomniku (którego trochę nie widać) i też przy wyyyyyyyyyyyysokim krzyżu (którego też za bardzo nie widać xD).
To chyba tyle w 1 notce? No za dużo to nie napisałam :)

                                                       Afra "czyta" tabliczkę pod krzyżem xD                

                                                        A te zdjęcie jest najlepsze! Cudeńko :*

                                          Tu Afra stoi przy pomniku (którego nie za bardzo widać)



                                                     A to Afra która sobie.... chodzi xD xD xD

                                                          A tu patrzy na panoramę miasta

                                                                    A to sobie stoi xD








                                                              I tu jeszcze pod krzyżem stoi :)


                                                               I znowu chodzi :P
Pa, pa!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz