Strony

sobota, 28 września 2013

Hej!
Dzisiaj (właściwie przed chwilą) byłam na spacerze, na szczęście nie takim krótkim :) Jak już dochodziłyśmy do domu, zaczął już powolutku padać deszcz. Mi tam nie przeszkadza, ale Afrusi (niestety) przeszkadza. Ale taki mały deszczyk? Nie, nie. Najgorszy jest wtedy kiedy ciągle pada i to mocno. Nie chcę nawet iść na dwór :(
Pozbierałam też kasztany i zrobiłam (1) zdjęcie tęczy.  Przed sekundą tęcza stała się bardzo widoczna a teraz znikła. A tak przyjemnie się na to patrzyło... I od razu zaczęła lać mocniej :/ Ja nawet lubię taką pogodę (nie wiem czemu) :)
Dobra, dobra... Koniec już tematów bo zaczynam was przynudzać! Więc w takim razie czas na zdjęcia:

Tu Afra spotyka jakiegoś psa na wybiegu...





Atu ta tęcza:

                                                                                     
                                                                                 fot. Tosia G.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz