Strony

czwartek, 5 grudnia 2013

Prezent :D

Hej ^^
Jak mówiłam kupię Afrusi prezent na Mikołajki i na święta. No więc kupiłam ;3 Ale nie MACED''a ;-; W sklepie były tylko 'śmierdzące' przysmaki ;_; No i jeszcze nie byłam w Ekanubie ;______; Tylko w sklepie zoologicznym nie daleko ;p A wracając do prezentu to kupiłam Aferce kostkę o smaku mięsnym i... świński ryjek XD Taki gryzaczek ;3 Mam nadzieję że Afsze się spodoba prezent ^^ Będzie miała co gryźć i jeść ^-^
Przed świętami zajrzę do Ekanuby i może będą kongi :D Fajnie by było ^^ Jak Figusia mi poleciła, kupię czarny :D I co że droższy? I tak nie wiem co bym chciała na święta, a kupując kong mogłabym uszczęśliwić psa. Nie chcę kupować wcześniej ponieważ będzie mnie bardzo kusić żeby otworzyć i dać Afrusi xD
A wy macie już prezent? Czy nie możecie się już jutra doczekać? ^^
A tutaj zdjęcia tych prezentów:

fot. Tosia G.

O kurde ;o Dopiero teraz sprawdziłam cenę czarnych kongów i... XL kosztuje 68.50 zł o.O
A i pytanie do Figi xD : czy ten kong ma coś w środku? Np. jedzenie? Proszę wytłumacz mi! Ja się na tym tak bardzo jak ty nie znam xD
To pa ;* 
WESOŁYCH MIKOŁAJEK!!! 
ŻYCZĘ I WŁAŚCICIELOM I PUPILOM!! xD 
;*

1 komentarz:

  1. Super! :)
    Figa jutro dostaje:
    *konga ( włożyłam go z powrotem do opakowania xD )
    * przysmaki MACED'a
    * obróżkę z napisem 'Merry Christmas'
    * cygaro dla psa xD
    * adresówkę (ID)

    :) Na Boże Narodzenie więcej :)
    P.S. Nie, kong nic nie ma w środku. Musisz sama go napełniać. Możesz wkładać tam karmę, smaczki, pasztety dla psów. Radzę wejść na kanał MójPsiŚwiat, tam znajdziesz więcej o kongu, jak to wygląda, jak go wybrać, sposoby napełniania itd. ;)

    Pozdrawiamy!
    N&F

    figusiowyswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń