Strony

piątek, 6 grudnia 2013

Mikołajki ^.^

Hejo ^^
Dzisiaj Mikołajki :D Dostałam słodycze i nowego konika Schleich (no i książkę "Heatrland" którą dostałam wcześniej xD) ^^ A dzisiaj wstaje zaspana i patrze przez okno w kuchni i.... zima *O* Wszystko białe *-* Niemożliwe że przez całą noc aż tyle śniegu napadało XD Była ogromna śnieżyca ;o
A co do Mikołajek, to rano Afrusi dałam kostkę i świński ryjek który zjadła w mgnieniu oka :/ Na szczęście zrobiłam rano zdjęcia ^^ A jak z szkoły przyszłam to po kostce ani śladu xD
WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO Z OKAZJI MIKOŁAJEK!!!!
A tu fotki ^^














fot. Tosia G.
A u was też jest biało? :)


1 komentarz:

  1. Haha super :3 Tak, u nas straszna była wichura ... zdjęcia co Figa dostała dzisiaj wrzucam, jutro 'śniegowe' zdjęcia, bo już na dworze jest ciemno ( jest 16.03 ) ...
    Pozdrawiamy!
    N&F

    figusiowyswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń