Strony

wtorek, 3 grudnia 2013

Heej :D

Hej wszystkim!
Dawno, dawno nie pisałam... Dawno, dawno, zaglądałam na blog Figi... Ale za to grałam w Star Stable Online ^^ Polecam grę tym osobą którzy lubią konie <33 Jak coś jestem Mandy Applestar :D Zapraszam do znaj i do clubu ^^
>>>>>KLIK<<<<<
A teraz czas na temat bloga :3
Ze mnie jest duży leń xD Nie chcę mi się chodzić na długie spacerki z Afrą :/ Eh... kiedyś trenowanie z Afrą Dog Frisbee (wiem, źle napisałam xD)... Ale niestety nie wiem jak ją do tego zmusić... :C A sztuczki... Uuuu :/ Nie wiem czy niektóre sztuczki da się nauczyć w wieku 3 lat. Ale może się da jak nauczyliśmy się 2 sztuczek ("siad" i "daj łapę"). Proszę niech ktoś mi powie czy da się nauczyć czy nie, i sztuczek i Dog Frisbee. Bardzo was proszę, bardzo byście mi pomogli c; Ja się nie znam tak za bardzo na psach ale za to znam się na koniach ^-^  Hm... :/ Niedługo święta ^^ Wesołych świąt ^w^ Może kupię coś dla Afry, np kong :3 Nigdy go nie kupowałam, a na niektórych blogach widziałam że dobrze się sprawuje ^^ Mam nadzieję że Afruś nie potraktuje tego jak śmieć (tak jak niebieską twardą piłeczkę za 14 zł ;c). Figa weź proszę napisz adres tego sklepu zoologicznego, tam gdzie są kongi :) Afra jest tak duża że trzeba było jej kupić największego :/ A nie mam za bardzo dużo kasy ;c
No dobra! Chcę wam powiedzieć że (przed chwilom to wymyśliłam xD) jutro postaram się po roratach (bo po szkole mam roraty <3) ćwiczyć z Afrą sztuczkę "zostań" ;) Może się uda nauczyć jej tego ;3 A i tak wgl będę chyba jutro w domu o 17:00 xD
To ja wam daje jakieś tam zdjęcia i się żegnam:


                                                                               
Zdjęcia chyba zrobione 1 rok lub 2 lata temu w zimę nad morzem <3
ZDJĘCIA NIE MOJEGO AUTORSTWA!!!!!
Życzcie nam powodzenia w naszych dalszych przygodach xD
Papatki <3
T&A <33333

2 komentarze:

  1. Jeździsz do Matarnii? :) Jest tam Zoo Karina ;)
    Proszę oto adres:

    Gdańsk, Złota Karczma 26 (Park Handlowy Matarnia)
    Tel/Fax. 58 522 35 35
    matarnia@zookarina.pl
    Godziny otwarcia:
    Poniedziałek - Sobota 10.00 - 21.00
    Niedziela 10.00 - 20.00

    Wiesz ... tam gdzie jest Tk Maxx, H&M, Cubus ... ;)

    Sztuczek na pewno da się nauczyć ;) Moja Fiśka będzie miała w lutym 3 lata i uczymy się ukłonów ( teraz pozostaje tylko szlifować ;) ) i idziemy teraz do slalomów między nogami, muszę ją nauczyć na komendę wskakiwać na plecy :) Jeździmy do Gdańska w każde soboty na agility (Jaśkowa Dolina ), jak chcesz możemy się spotkać ;) Możesz zobaczyć Fiśkę :)
    Jeżeli chcesz coś więcej to pisz ... ;)
    figulaaa@poczta.fm, bądź w info. po prawej stronie na naszym blogu ;)
    Pozdrawiamy!
    N&F

    OdpowiedzUsuń
  2. Heh :D Dzięki :) Jutro w necie sprawdzę stronę tej szkółki xD No i raczej się nie spotkamy, chociaż... Jak coś to napiszę xD
    Pozdroo <3
    T&A

    OdpowiedzUsuń