Strony

piątek, 9 maja 2014

Majówkowy wypad na wieś

Heeej xD
Post miał być tydzień temu ale jakoś mi się nie chciało pisać xd No cóż :P
W środę tydzień temu wyjechaliśmy na wieś i wróciliśmy wieczorem w piątek ;) Było naprawdę fajnie tylko szkoda że tak krótko ;D
Ja więcej czasu spędzałam z kuzynką niż z Afrą, ale ten rudzielec chyba się be zemnie nie nudził, co? xd Wzięłam też frisbee ale plastiku tylko dla zabawy XD I jak wyjeżdżaliśmy nie wzięłam go, bo ten wariat odłamał trochę plastiku co było do przewidzenia xD
Nocowaliśmy na "drugiej wsi" razem z Afrą, gdzie był tylko czarny kot którego ganiała ;) Natomiast na "pierwszej wsi" było naprawdę dużo zwierzaków. Afra była tam jeden raz na tym naszym wyjeździe, i była świadkiem jak Szagi i Miluś (psy mojej babci) rzuciły się na siebie. Głównie to Szagi na Milusia... :/ A są braćmi i jakoś w zgodzie nie żyją xdd Ale bardzo lubię te dwa śierściuchy ;3 Szagi jest starszy od Milusia i trochę o niego zazdrosny. Afra jak to zobaczyła stanęła na tylnych nogach i oparła nogi na płotku (na tej wsi jest taki płot który ogradza jezdnie od podwórza. Szczerze mówiąc nie wiem jak to wytłumaczyć xD), i się śmiałam że to "królewna zamknięta w wieży" i że psy nie o nią biją XD Lol xD
Jak wyjeżdżaliśmy z wsi nr. 1 do wsi nr. 2 (xD) zobaczyliśmy że Szagi tam się bawił z Afrą (to nie było od razu po bójce tylko jeszcze wcześniej) o.o Byłam zdziwiona. I to bardzo. Nikogo z nim nie  było... Czyżby sam przebiegł przez las (no właśnie, tam się jedzie przez las do mojej drugiej babci xd Mam dwie babcie które mieszkają prawie koło siebie XD)? No cóż, mniejsza z tym. I jak jechaliśmy do mojej pierwszej babci to on za naszym samochodem biegł a ja to nagrywałam... No i właśnie wtedy jak tam przyjechaliśmy zdarzyła się ta bójka xd
No dobra już nie będę was zanudzać xD
Pora na zdjęcia! :3
Nawet nagrałam jak rzucaliśmy jej frisbee :) Niedługo zrobię filmik z tym :P

Tu na koteczka patrzy :3 Jak zszedł ten czarnuch od rzuciła się na niego i pobiegła za nim xD









Z Szagim <3



Ooooo jak słodko <3
Pa! :)
I na koniec pytanie: Jak nauczyć psa sztuczki zostań? Ona już omie "siad" i "daj łapę" jak by co :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz